JoonasKevyempi päivä jaloille tähän väliin kiitos

Treenit ja kuntoutus etenevät vauhdilla ja kroppa kiittää. Fillarointi on tuonut treeneihin lisää sisältöä sekä rasittavuutta. Vajaan viikon aikana olen fillaroinut joka päivä ja vaikka meno onkin ollut maltillista, ovat varsinkin jalat tällä hetkellä aika väsyneet. Viimeistään eilisen tuplatreeni ja jalkatreeni tekivät tehtävänsä. Siksi tänään on aika antaa jaloille hieman lepoa ja keskittyä jälleen isommin keskivartaloon ja yläkroppaan.

Tänään teen kuntoutuksen lisäksi vain yhden treenin ja luvassa on seuraavanlainen tabata-sessio:

  1. vatsat
  2. kahvakuulaheilautukset
  3. kyljet
  4. teräsmiehet
  5. russian twist
  6. vapaavalintainen selkäliike
  7. toes-to-bar
  8. vinot vatsat

Liikkeitä tehdään 8×20 sekunnin sarjoja 10 sekunnin palautuksilla. Liikkeiden luonteesta johtuen treeni on varsin maltillinen intensiteetin ja vauhdin suhteen, mutta tehokas keskivartalolle. Päälle teen vielä lyhyen käsitreenin kuminauhoilla ja ohjelmassa on mm. juoksuasento tukevia käsiliikkeitä sekä hartialiikkeitä. Päälle sitten kunnon kehonhuoltosessio niin kroppa on taas huomenna iskussa fillarointiin. Eli itse treeniin menee aikaa maksimissaan tunti, riippuen siitä, miten paljon lorvin loppupään treenin välissä. Hyvä sessio luvassa!

 

Kommentoi

Kommentit