LauraVihdoin tavoite saavutettu!

Viime viikolla sain kuin sainkin puristettua kaksi lihaskuntotreeniä kasaan, jotka olen itselleni viikkotavoitteeksi asettanut. Se on tuottanut hieman vaikeuksia, sillä ulos raittiiseen ilmaan on niin paljon mukavampi lähteä päivittäin.

Kahden lihaskuntotreenin viikkotavoite on kuitenkin kovin maltillinen ja tällä hetkellä jopa täysin välttämätön, että saan lihaskuntoa taas nostettua parempaan suuntaan. On meinaan melko raskasta tuon kasvavan pikku-ihmiskahvakuulan kanssa! Vaatii treeniä, että jaksaa. 😀

IMG_2615

Viime viikolla tuli hölkkäiltyä tähän asti pisin lenkki vaunujen kanssa: 9 km. Ei se helposti mennyt, mutta itse asiassa loppua kohti tuntui paremmalta. Sehän on hyvä merkki, eikös!? 🙂

Lenkin innostamana, asetin vielä pienen lisätavoitteen juoksun suhteen joulukuulle. Joulukuun aikana olisi saatava kympin lenkki hölkkäiltyä vaunujen kanssa. Uskon, että se onnistuu, mutta tässä tulee vähän lisähaasteita lähestyvän muuton myötä. Uskon, että liikunnat tulevat loppuvuoden aikana jäämään vähän taka-alalle. En aio siitä stressiä ottaa, sillä muutto on nyt ensi sijalla ja sen jälkeen sitten treenaillaan, jos aikaa jää.

IMG_2620

Vauva onneksi näyttää nukkuvan päiväunet nykyään myös ilman vaunujen liikettä, joten sillä aikaa on hyvä keskittyä treenien sijasta pakkailuun. 🙂 Tämä olkoon väliaikainen ”joululoma” treeneistä ja myös blogin osalta tulee parista lähiviikosta hiljaisempia. Muutama kiva joulukalenteriarvonta on vielä tulossa, joten pysykää niiden osalta kuulolla!

Treeniviikko 49

Ma: vaunuhölkkä 6,8 km

Ti: 60 min vaunulenkki kävellen

Ke: 30 min vaunulenkki kävellen

To: 45 min kotitreeni

Pe: 9 km vaunuhölkkä

La: 60 min vaunulenkki kävellen

Su: 60 min vaunulenkki kävellen + 30 min kuntopiiri

Pirteää viikkoa ja joulukuun jatkoa, jatketaan ensi vuonna sitten taas uudella sykkeellä!

xx Laura

Juoksujalkaa myös FacebookissaInstagramissa & Snapchatissa!

Kommentoi

Kommentit