LauraVauvantäyteinen viikko

Mennyt viikko oli jälleen ohjelmaa täynnä ja siitä syystä treenit hieman kärsivät. Olin asettanut löyhän tavoitteen tehdä pari vaunuhölkkää ja kaksi lihaskuntotreeniä perus vaunulenkkien lisäksi. No, tavoite ei toteutunut. 😉

Viikko alkoi reippaasti ja tein vaunuhölkän, joka oli pisin juoksemani lenkki pitkään aikaan. Ja kun siihen lisäsi vaunut ja vastatuulen, se tuntui raskaalta! Siitä tuli kuitenkin viikon paras, noin treenien näkökulmasta. Myös tiistain lihaskuntotreeni oli jo astetta tiukempi ja sen jälkeen lihakset olivat pari päivää kipeät. Sitä tunnetta on ollut ikävä!

IMG_2184

Vko 47 

Ma: vaunuhölkkä 8,5 km

Ti: Treenaakotona.com koko kropan treeni soveltaen

Ke: Lepo

To: 1,5 h vaunulenkki kävellen

Pe: 1h vaunulenkki kävellen

La: 1h vaunulenkki kävellen

Su:  Lepo

Loppuviikko vaunulenkkeiltiin rauhallisemmissa merkeissä; torstaina vauvan kanssa kahdestaan, perjantaina Karoliinan ja Islan kanssa ja lauantaina koko perheen voimin. <3 Olimme viikonlopun reissussa ja siellä(kin) pääosassa olivat vauvat, kun olimme ensimmäistä kertaa tapaamassa suvun nuorinta jäsentä. Siinä huomasi myös hyvin, kuinka nopeasti meidän pikkuinen on kasvanut ja kehittynyt, sillä serkuksilla on ikäeroa vain 2,5 kuukautta!

FullSizeRender

Sunnuntai-illaksi suunnittelin optimistisesti lenkkiä tai vaihtoehtoisesti kotitreeniä, mutta automatkan jälkeen valinta perheen kanssa sohvalla vei voiton helposti – ehtiihän sitä myöhemminkin!

Aurinkoista alkanutta viikkoa,

xx Laura

Juoksujalkaa myös FacebookissaInstagramissa & Snapchatissa!

2 comments

Kommentoi

Kommentit

    • Moikka! Ihan niin kovia lihaskuntotreenejä en ole vielä päässyt tekemään! Tällä hetkellä tiukoilla lihaskuntotreeneillä tarkoitan edelleen lihasten maltillista aktivointia, en ole muunlaisia vielä tehnyt. Enkä ole huomannut vauvassa mitään eroa, hänelle tuo ruoka maistuu ja on kovin tyytyväinen aina syödessään ja sen jälkeen, kunnes taas syödään 😀