LauraTunnelmia viikonlopun Helsinki Workoutista!

Helsinki Workout –tapahtuma järjestettiin perjantaina ja lauantaina Kaapelitehtaalla. Hieno tapahtuma, jossa pääsi tutustumaan laajasti mm. Les Mills -ryhmäliikuntatunteihin.

Itse polkaisin perjantaina paikalle ja osallistuin Gainomaxin lehdistötilaisuuteen, jossa esittelyssä ja maistelussa oli uusi proteiinijuoma. Tilaisuudessa paljastettiin myös tuoreet tutkimustulokset suomalaisten treenitottumuksista ja palautumistietämyksestä sekä kuultiin ravitsemusterapeutti ja triathlonisti Merja Kivirantaa, joka kertoi palautumisen merkityksestä treenaamisessa.

gainomax protein

Sain Gainomaxilta kotiin maisteltavaksi tätä uutta proteiinijuomaa, jota on kahta makua: vaniljaa ja päärynää. Gainomax Protein Drink tulee myyntiin syyskuusta alkaen ja se sopii parhaiten keskiraskaan tai lyhytkestoisen urheilusuorituksen jälkeen. Gainomaxin toinen tuote Recovery sopii rankan tai pitkäkestoisen treenin jälkeen.

Perjantaina tapasin myös Lorna Janea maahantuovan Asta Laurilan ja ilokseni sovimme yhteistyöstä, josta kirjoittelen jatkossa lisää. Värikkäiden ja korkealaatuisten treenivaatteiden taustalla oleva ajatus kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista on hieno ja sopii täysin omaan ajatusmaailmaani.

lorna jane2

Lauantaina olikin sitten varsinaisten treenien vuoro ja aloitin oman puolentoista tunnin liikuntaputken Grit Plyo –tunnilla. Grit Strenghtistä kirjoitinkin aiemmin keväällä, mutta en ole muita Grit -tunteja päässyt testaamaan, kunnes nyt tuli aika. Huhhuh, 30 minuutin aikana otettiin kyllä melko hyvin luulot pois! Hiki valui ja syke nousi hulluihin lukemiin!? Treenin aikana käytettiin kehon omaa painoa, steppilautaa sekä 5 tai 10 kilon levypainoa.

cxworx

helsinki workout

Perään CXWorx -keskivartalotreeni ja sen jälkeen vielä pikapikaa Grit Cardio –tunnille. Tuntia taitaa olla tarjolla ainakin pääkaupunkiseudulla SATS-keskuksissa, mutta  mahdollisesti jossain vaiheessa se on tulossa valikoimaan myös omalle salilleni Helsinki Sports Clubille. Grit Cardio oli rank-ka!!! Punnerrukset, hypyt, kyykyt ja spurtit pitivät jälleen huolen siitä, että hiki lensi ja syke oli todella korkealla. Grit Cardiossa liikkeet tehtiin ilman mitään välineitä, kehon omalla painolla.

Kaikki kolme tuntia olivat kestoltaan 30 minuuttisia ja pakko myöntää, etten ole hetkeen tehnyt mitään noin rankkaa! Palauttava pyöräily kotiin teki todella hyvää noiden tuntien jälkeen. Toivottavasti Helsinki Workout -tapahtumasta tulee perinne!

Kommentoi

Kommentit