LauraTreenihehkutusta!

Miten sitä muistaisikaan iloita jokaisesta terveestä päivästä useammin, eikä vain silloin kun on päässyt takaisin terveiden kirjoihin!? Kahden viikon täysi liikkumattomuus voi tehdä osaltaan hyvää, mutta pakko sanoa, että huomattavasti paremmin pysyy pakka kasassa, kun pääsee hikoilemaan ja purkamaan ajatuksia salille tai lenkkipolulle : )
 
Tällä kertaa keskityin erityisellä tarkkuudella siihen, että en kiirehtinyt treeneihin, vaan halusin olla varma, että flunssa on täysin parantunut. Eilen koitti sitten vihdoin odotettu paluu treeneihin! Testailin kuntoa alkuun matolla 2,5 km verran, ennen RPM-tuntia. Spinning-tunnilla poljin todellisessa endorfiinihuurussa, eikä tunnelmaa ainakaan latistanut se, että samassa rivistössä polki mukana tärkeitä treenikavereita! Olin niin tyytyväinen, että päätin mennä vielä tunnin jälkeen matolle ja juosta toiset 2,5 km. Nuo matolla olevat pätkät tein kiihtyvänä ja nopeudessa menin oman totutun mukavuusrajan yli. Kilometrien keräily siis taas alkakoon ja pienestä se on aloitettava…
_DSC8693-2
Tänään oli vuorossa valmennettavani kanssa astetta rankempi treeni, kun lähdimme mäen kimppuun! Kuulostelin alkulämmittelyssä vielä omaa kuntoani tarkasti ja koska hengitys kulki normaalisti ja jalat rullaili hyvin, päätin tehdä treenin hänen kanssaan. Mäkeä juostiin tavoitteen mukaisesti, vaikka molemmilla oli takana pitkä tauko kovista treeneistä. Palautteluissa molempien toteamus oli, että näitä lisää! Lisäenergiaa treeniin toi valoisuus, mikä vielä puoli kuudenkin aikaan ulkona oli. Kevät on jo niin nurkilla!
Huh, no niin, olisiko nyt taas hehkutettu tarpeeksi! : D Mutta silloin täytyy fiilistellä, kun on aihetta, eikö niin!?
 
Malttia ja tsemppiä flunssan kourissa pyöriville, kannattaa ottaa rauhassa, sen jälkeen treenit palkitsee.

Kommentoi

Kommentit