LauraTreenihehkutusta!

Miten sitä muistaisikaan iloita jokaisesta terveestä päivästä useammin, eikä vain silloin kun on päässyt takaisin terveiden kirjoihin!? Kahden viikon täysi liikkumattomuus voi tehdä osaltaan hyvää, mutta pakko sanoa, että huomattavasti paremmin pysyy pakka kasassa, kun pääsee hikoilemaan ja purkamaan ajatuksia salille tai lenkkipolulle : )   Tällä kertaa keskityin erityisellä tarkkuudella siihen, että en kiirehtinyt

Lue lisää ›

LauraprjctASA – liikettä niveliin nainen! Hae mukaan ASA:n ilmaiseen kevään kuntoprojektiin!

prjctASA – liikettä niveliin nainen! Arctic Sport Addicts hakee 6 innostunutta ja motivoitunutta naista mukaan ensimmäistä kertaa järjestettävään prjctASA – liikettä niveliin kuntoprojektiin! Ilmoittaudu mukaan 25.2. mennessä Ilmoita itsesi tai ilmianna ystäväsi, vaimosi, äitisi tai tyttöystäväsi lähettämällä meille vapaamuotoinen hakemus, miksi juuri sinut pitäisi valita ryhmään mukaan. Olipa syy sitten painonpudotus, liikunnan ilon, uuden lajin

Lue lisää ›

LauraTulokset ne eniten motivoi!

Huh, pientä joulustressiä ilmassa, jälleen kerran lahjojen osto jäi aivan liian viime tippaan! Omat liikunnat ovat jääneet tällä viikolla myös liian vähiin, mutta tässähän sitä joululomalla ehtii. Onneksi olen ehtinyt käydä liikuttamassa asiakkaitani. Hymyn huulille viimeisimpänä nostaa eilen treenattavalleni tehdyt mittaukset. Kyseessä piti olla viiden kuukauden projektin loppumittaukset ja -testit, mutta sovimmekin jatkosta kevääseen. Panokset asetetaan

Lue lisää ›

LauraMarraskuinen kuntopiiri lenkkipolulla!

Tein asiakkaani kanssa tänään hieman erilaisen treenin perinteisen juoksu- tai kuntosaliharjoittelun sijaan. Teimme näiden yhdistelmän ja kuntosali korvattiin kuntopaikan hirsivälineillä : D Alkuun 20 minuuttia juosten lämpöä alle, jonka jälkeen kuntopiiriä tähän malliin: – askelkyykky, etummainen jalka penkillä x15/ molemmat jalat – etunojapunnerrusasento penkkiin nojaten, vuorojalkojen vedot + punnerrus x15 – puolilinkkarit penkillä x15 –

Lue lisää ›

LauraPäivät ne mennä vilisee!

Tajusin yhtäkkiä, että lokakuu on jo puolessa välissä! Viikot viilettävät sellaista vauhtia, ettei meinaa perässä pysyä! Kova yritys kuitenkin on ja tänään olenkin mennyt aamusta iltaan aika vauhdilla treeneistä toisiin! Aamulla tapasin asiakkaani, joka treenaa ensi vuoden Tukholman ja New Yorkin maratoneille. Tavoitteena hänellä on ajan parantaminen ja hän onkin jo maratoneja juossut. Tällä hetkellä

Lue lisää ›

LauraVilliviikon jälkeen rauhallisempi viikonloppu

Viikko on ollut aikamoista viilettämistä paikasta toiseen ja päivät ovat venyneet pitkiksi. Viikon aikana olen päässyt jälleen tekemään töitä mahtavien ja motivoituneiden ihmisten kanssa. Kaikki treenattavani ovat tällä hetkellä hyvin erilaisia, mutta todella motivoituneita ja valmiita ylittämään itsensä! Ihan mahtavaa nähdä jokaisen menevän päättäväisin ilmein kohti omaa tavoitetta. Hyvien suoritusten avulla treenari jaksaa kummasti pari

Lue lisää ›

LauraVälillä pieni venyttelykään ei ole pahasta – muistutus itselle

Pientä kirjoitustaukoa on ollut havaittavissa, mutta nyt on taas aika aktivoitua sillä saralla. Tällä hetkellä viikkoja rytmittävät normaalin päivätyön, PT-töiden ja omien treenailujen ohessa ASA:n juoksutiimin tapaamiset ja harjoitukset, jotka ovat lähteneet mukavasti käyntiin. Maanantai on sujunut PT-hommien parissa ja sain tehtyä uudet liikunta- ja kuntosaliohjelmat parille asiakkaalle sekä analysoitua yhden ruokapäiväkirjan. Sen jälkeen lähdinkin

Lue lisää ›

LauraKeskiviikon treenisessio Pirkkolassa

Tänään starttasi PT-projekti uuden asiakkaani kanssa, josta sekä treenattava että treenari on varmasti yhtä innoissaan  : ) Ensimmäisen varsinaisen treenikerran ohjelmassa oli alkutestit, joihin kuului kehonkoostumusmittausten ja mittanauhamittausten lisäksi mm. vanha kunnon Cooperin testi sekä monipuoliset lihaskuntotestit. Kehittymistä seurataan koko projektimme ajan verraten näihin mittauksiin ja tuloksiin. Ihan mahtava into ja motivaatio heti ensimmäisestä juttelusta

Lue lisää ›