LauraPerjantain puistonpenkkitreeni!

Olipa mahtavaa päästä flunssatauon jälkeen taas hikoilemaan! Oikeastaan viikko tässä on ollut sellaista varmistelujen varmistelua, en ole viitsinyt lähteä lenkille, kesäflunssilla kun on tapana uusia ja pitkittyä. Nyt tuntui siltä, että oli just passeli hetki palata treenien pariin, joten tässäpä eilisen hikinen yhdistelmä jakoon myös teille.

Vaunuhölkkäillen pari kilsaa sopivan puistonpenkin äärelle ja hommiin 🙂

  • Askelkyykky polvennostolla

  • Lankkukurkotukset

  • Dipit vuorojalan ojennuksella

  • Tähtilankut
  • Jalkojen vedot

  • Bulgarialainen kyykky

  • Punnerrukset jalan kierrolla

Mulla meni n. 7min/ kierros ja välissä oli pakko pitää parin minuutin juomatauko. Niin lämmin eilen oli! Tein kolme kierrosta ja kaikkia liikkeitä 10/ puoli.

Noin puolessa tunnissa treeni siis tehty!

Välillä on kiva tehdä treenit vaikka minuuti/ liike aikaa vastaan, mutta välillä rauhassa ja ajatuksella. Saa ihan erilaisen tuntuman lihaksiin ja pienempi toistomäärä riittää.

Jokaisessa liikkeessä huomio keskivartalon tukeen ja tehtävään lihakseen. Esim. dippejä on helppo hinkata pikana menemään monta kymmentä, mutta ojentajiin saa kunnon poltteen, kun ala-asennossa on pari sekuntia pidempään.

Loppuun n. 15 min palautteluhölkkä vaunujen kanssa kotiin. Tällä alkoi viikonloppu ja nyt ollaan kuulkaa autossa matkalla festaroimaan! 😀 Samalla myös meidän pikkuisen eka yö mummin hoivissa ilman kumpaakaan vanhempaa paikalla. Hui!!

Kivaa viikonloppua!

xx Laura

@juoksujalkaa Facebookissa
@lauraenroth Instagramissa

Kommentoi

Kommentit