LauraPari sanaa kevätviikoista

Kirjoitustaukoa on selkeästi ollut ilmoilla, joten nyt on naputeltava muutama sana kuulumisia tähän väliin. Prahan maratonin jälkeen treenailut ovat vaihtuneet enemmän fiilisharjoitteluun, tällä hetkellä aktiivista liikkumista tulee n. 3-4 kertaa viikossa. Määrä on tipahtanut noin puoleen. Lajeina juuri nyt juoksulenkkejä, BodyAttackia ja spinningiä Forever Herttoniemessä sekä lihaskuntotreeniä pääosin kotona.

IMG_0184

IMG_0240

Palautuminen ja rentous, kevätkiireet päivätöissä sekä erilaiset valmennusprojektit pitävät tällä erää kiireisenä. Näin on hyvä juuri nyt.

Kesäloma lähestyy ja silloin on aikaa taas keskittyä enemmän omiin treeneihin!

Nautin tällä hetkellä myös valmennuksista ja kevät on sen suhteen perinteisesti vilkkaampaa. Koska teen PT:n töitä ja juoksuvalmennuksia päivätyöni ohella, valitsen tarkasti projektit, joissa olen mukana ja pyrin varmistamaan 100 % sitoutumisen niihin (kaikilta osapuolilta). Tämä on ihannetilanne, että voin valita, mutta tunteja on käytössä vain 24/ vuorokausi. Välillä toivoisi, että tunteja olisi enemmän!

Tällainen tilanne vaatii päivittäin paljon organisointia ja sumplimista, mutta muutaman vuoden aikana minusta on kehittynyt mestari siinä. Olen myös itse valinnut, miten haluan osan vapaa-ajastani viettää ja sen vuoksi pyrin välttämään kiireestä valittamista – ainakaan negatiiviseen sävyyn.

IMG_0473 IMG_0459

IMG_0427 IMG_0426

Tämän hetken valmennusprojekteista:

#prjctASA miesporukka on todella noussut sohvalta ja ottanut treenaamisen tosissaan. Kesätauoksi on kuitenkin keksittävä heille riittävästi haasteita, jotta syksyn tähtäin, Tough Viking, ei unohdu ja hyvin alkanut projekti lässähdä. Adidaksen #kesäheimo treenaa nimensä mukaisesti aina vesisateessa, mutta se ei ole menoa haitannut. 😀 Yhteisten treenien välissä on mukava seurata heimolaisten tuntemuksia lenkkien ja oman kehittymisen suhteen. Näiden lisäksi on pari yksittäistä valmennettavaa sekä Joonaksen kanssa tehtävä yritysvalmennus, jotka tuovat kevääseen vähintään riittävästi ohjelmaa.

IMG_0332

Omien treenien suhteen eilisen juoksutreeni+kuntopiiri -yhdistelmä, torstaille suunniteltu mäkitreeni, perjantain bodyattack sekä sunnuntain pk-lenkki ovat viikon tärkeimmät treenit, muut tulevat positiivisena lisänä aikataulun antaessa periksi.

Sellaista. Ja tuo ulkona paistava aurinko kiteyttää tuntemukset kevätviikoista! 🙂

Juoksujalkaa Facebookissa & Instagramissa.

Kommentoi

Kommentit