LauraKeskiviikkoaamun treeni Pirkkolassa ja kyykkyhaaste

Keskiviikkoaamuna päätin lähteä Pirkkolaan juoksemaan.

juoksujalkaa_pirkkola

pirkkola

En ollut suunnitellut mitään erityistä valmiiksi, joten tämmöisellä sekatreenillä mentiin 400 metrin radalla:

2 kierrosta lämmittelyä

5 kierrosta ripeästi, 2 kierrosta palautellen

3,5 kierrosta ripeästi, 2 kierrosta palautellen

2 kierrosta ripeästi, 1 kierros palautellen

Sain kirmailla lähes koko treenin yksin. Syke nousi mukavasti ja poskille terve puna myös! Siitä muistuikin mieleen, että Cooper täytyy jossain välissä taas käydä juoksemassa…

Treeni tehty : D

Olen unohtanut täysin mainita 30 päivän kyykkyhaasteesta, johon ystäväni minut haastoi. Facebookissa keväästä asti eri kuvien muodossa kiertänyt haaste osui nyt omalle kohdalle ja olihan siihen totta kai pakko tarttua!

squat challenge

Tänään lähti ohjelman mukaan 100 kyykkyä, kun taas eilen oli kyykyistä lepopäivä. Tuon juoksun jälkeen 100 kyykkyä tuntui muuten jo jonkun verran. Kohti 250 kyykkyä mennään! Tämä haaste tehdään kehon omalla painolla, ilman lisäpainoja ja se kehittää erityisesti kestävyysvoimaa. Toki jos haluaa, aina voi ottaa lisäpainot mukaan.

Kaikki mukaan kyykkäämään! ; ) Ja kyykyt ei ole sitten mitään pikku niiauksia, vaan syviä, jalat vähintään 90 asteen kulmassa, kädet ala-asennossa suoriksi eteen ojennettuna.

1 comment

Kommentoi

Kommentit