LauraKahvakuulatreenit takapihalla

Tänään oli ohjelmassa juoksulenkki ja kahvakuulaa. Juoksulenkki oli kestoltaan 1 h 10 min, josta ensimmäiset 45 minuuttia melko mäkisessä maastossa. Lenkin jälkeen tein kahden patterin kahvakuulasarjan, molemmissa pattereissa oli jalkaliike, käsiliike ja vatsalihasliike.

patteri 1:

syväkyykky ja ojentajapunnerrus, etunojapunnerrus toinen käsi kahvakuulan päällä, ylävartalon kierto

patteri 2:

askelkyykky ja ylävartalon kierto, pystysoutu, monitoimivatsalihasliike (muunnelma cxworxissä tehtävästä vatsalihasliikkeestä kahvakuulan kanssa, voin kuvata tämän liikkeen joskus…)

Tein molemmat patterit kolme kertaa peräkkäin, aikaa meni n. 20 minuuttia. Yhteensä siis puolentoista tunnin setti, jossa keskisyke oli 154, maksimi 184 ja kaloreita paloi 876.

Aivan mahtavaa päästä kahvakuulan kanssa tuonne ulkoilmaan ja auringonpaisteeseen! Tasaisen lattian jälkeen epätasainen maasto vaati tasapainottelua esimerkiksi jalkakyykyissä ja teki treenistä huomattavasti kokonaisvaltaisemman ja monipuolisemman.

Kommentoi

Kommentit