LauraJuoksutiimitreeneissä ruokahalu kasvaa!

Juoksutiimillä oli eilen ohjelmassa 2 x 5 km puolimaratonvauhtista.

Itsellä oli tavoitteena juosta noin 6 min/ km vauhdilla. Ensimmäinen 5 km meni tavoitevauhdissa ja toinen 5 km  jopa alle. Tarkkoja aikoja en pysty antaa, koska mittari oli huolimattomuutta päällä jonalkuverryttelyssä sekä vitosten välissä olevan 5 minuutin palauttelun ajan. Klassikko! : D

Melko rankka treeni ja miten 5 km tuntuikaan yhtäkkiä niin pitkältä!? Olen kyllä tyytyväinen harjoituksen kulkuun. Toisaalta olo tuntui jo ennen treeniä erinomaiselta ja toisella vitosella vielä paremmalta. Alku- ja loppuverryttelyt mukaanlukien keskiviikon lenkkisaldoksi tuli 15 kilometriä.

Olen aiemminkin maininnut, että yleensä juoksutiimitreenien jälkeen ensimmäisenä mielessä on sauna, sohva ja ruoka, sen verran kovia treenit välillä ovat. Useimmiten alamme jo loppuverryttelyn aikana unelmoimaan, mitä kukin aikoo syödä kotiin päästyään : D

SONY DSC

Iltapalana puolikas banaani siivuina, maapähkinävoita ja kookoshiutaleita.

Kommentoi

Kommentit