LauraHyvä ja ehjä treeniviikko!

Viikko on sujunut kiireisissä merkeissä, kuten kirjoitustahdista voi päätellä. Kuitenkin liikkumisille on löytynyt hyvät saumat, mikä on jaksamisen kannalta yksi olennaisin asia, ainakin itsellä.

Loistavan alun sporttiselle viikolle toi maanantaivapaa, jonka kunniaksi kirmasin aamulla juoksemaan. Aamulenkki oli vauhdeiltaan hieman reippaampi puolen tunnin pyrähdys, joka toimi lämmittelynä kahvakuulatreenille. Tein kahvakuulalla kolmen kierroksen sarjan sekä vatsalihastreenin pallolla.

Illalla oli sitten rauhallisemman, mutta pidemmän lenkin vuoro. Sen oli tarkoitus olla vielä pidempi, mutta myöhäisen lähtöajan sekä auraamattomien katujen takia se lyheni kymppiin. Vapaapäivät ovat kyllä mainio tapa lisätä viikkokilometrejä tai saada paritkin treenit mahdutettua päivään.

SONY DSC

Tiistaina pääsin pitkästä aikaa Helsinki Sports Clubilla Bodyattackiin. Viime aikoina juoksu on näytellyt suurempaa roolia treeneissä, joka myös tuntuu lenkeillä tällä hetkellä. Myös Bodyattack-tunnilla sykkeet pysyivät kerrankin aisoissa, vaikka en varsinaisesti himmaillut menoa. Olisikohan tapahtunut jotain kehitystä?? : D

Keskiviikkona jatkettiin juoksun saralla, vedettävänä oli kahdet juoksutreenit, joten päivän kilometrisaldoksi tuli kelpo 13. Torstaina tein asiakkaani kanssa reippaan patteritreenin, joka sai pientä kokovartalotärinää aikaiseksi. : ) Eilen perjantaina oli ansaittu lepopäivä.

Viikonlopun aikana on tarkoitus vielä juosta pari kympin lenkkiä, koska aikataulujen vuoksi ei ole mahdollisuutta sunnuntain perinteiseen pitkään lenkkin.

Loistavia ulkoilusäitä lupailee – reipasta viikonloppua kaikille!!

 

 

Kommentoi

Kommentit