LauraHuhhuh!

Mikä tauti! Reilu viikko vierähti täysin sängynpohjalla ja voin kertoa, etten ole ikinä ollut noin heikossa kunnossa. Mutta nyt varmaan uskaltaa jo ääneen sanoa, että tauti on selätetty ja sairastettu: influenssa B, jota en toivo sille pahimmallekaan… 😉

Influenssaa en ollut ikinä sairastanut aiemmin, eikä todellakaan ollut mitään havaintoa tämän taudin luonteesta. Lääkärin sanoin: tämä on kaikille hirvittävä tauti, mutta raskaana se on karmea. Ja sitä se oli. Onneksi vauva on potkinut siihen malliin, että siellä tuntuu olevan energiat kohdillaan.

Lopulta vielä pahimman taudin loppupuolella, olin saanut yskimisestä murrettua kylkiluuni, joka aiheutti sitten omat haasteena. Hyi, en edes halua puhua taudista sen enempää, koska nyt tuntuu, että se on vihdoin ohi. Huominen työpäivä tuntuu maailman ihanimmalta asialta!

IMG_7583

Ehdin miettiä tuossa reilun viikon aikana aiiika monta treenijuttua (ja monta muutakin hommaa), joita pääsen vihdoin taas tekemään. Pakko muuten sanoa, että sairaana Instagramia ja Snapchatia selaillessa, voisi kuvitella, että ärsyttää muiden treenipostaukset, mutta ne toivat sängynpohjalle juuri sitä kaivattua energiaa ja motivaatiota hoitaa itsensä kuntoon.

IMG_7577

Varovasti täytynee kuitenkin palailla hommien pariin, sillä tällä hetkellä jo lyhyt kävely autolle saa sykkeen nousemaan. Mutta pikku hiljaa! Nyt on nimittäin virtaa kerätty taas siihen malliin, että tuskin maltan odottaa!

Parasta on se, että kivoja kevättreenijuttuja on pian tiedossa ja mm. Lavli Runners –juoksutreenit ovat ihan nurkan takana. Nämä kaikki treenit tehdään ulkona, mutta ne alkavat ja päättyvät, upeaan Lavli Living Roomiin. Treeneihin voi osallistua jokaiseen tai valita ainoastaan itseä eniten kiinnostavimmat tai haastavimmat.

Lavli Runners -juoksupaketti sopii kaikenlaisille juoksijoille, aloittelevista jo edistyneemmille.. Hinnat: koko paketti (5krt) 100 euroa tai 25 eur/krt. Varaa paikkasi Lavli.fi.

La 14.5. klo 10.00-11.30 Tekniikkakerta: tunnilla keskitytään juoksun tekniikkaan, löydetään yleisimmät haasteet. juoksutekniikassa sekä jutellaan oikeanlaisista varusteista
La 21.5. klo 10.00-11.30 Mäkijuoksu: treenissä valloitetaan mäki muutamaan kertaan, oikealla tekniikalla.
Ke 25.5. klo 17.00-18.30 Juoksijan lihaskunto: tunnilla keskitytään vahvistamaan juoksun kannalta tärkeimpiä lihaksia.
Ke 1.6. klo 17.00-18.30 Juoksijan lihashuolto: tunnilla keskitytään juoksijan lihashuoltoon ja kriittisempiin juoksijan kipukohtiin.
La 4.6. klo 10.00-11.30 Intervallitreeni: intervallitreenissä jokainen osallistuja ylittää itsensä.

Juoksutreenit järjestetään ulkona, ne alkavat ja päättyvät aina Lavli living roomiin.

IMG_7634

Iloa viikkoon,

xx Laura

Juoksujalkaa myös FacebookissaInstagramissa & Snapchatissa!

Kommentoi

Kommentit