LauraHelatorstain sportit

Neljä päivää vapaata, mahtavaa! Paljon on suunnitelmia vapaapäivien varalle ja erityisesti liikkumisten suhteen. Eilinen lähti jo hyvin vauhtiin.

Tapasin PT-asiakkaani kanssa kuntosalilla ja sen jälkeen en voinut vastustaa suhteellisen rauhallista salia ja tyhjiä laitteita. Nämä pitkät viikonloput ovat parhaita treenipäiviä, silloin salilla on usein hyvin tilaa.

Suunnittelemani lepopäivän sijaan teinkin salitreenin bosupallolla, josta lisää täällä.

Alkulämmöt juoksumatolla, jonka jälkeen tein kyykkyjä ja askelkyykkyjä kahvakuulan kanssa, ojentajia, hauiksia ja olkapäitä taljalla sekä loppuun selkä-kyljet ja vatsatreeni. Kaikki siis bosulla. Puolipallolla tehtävä treeni haastaa tehokkaasti koko vartalon mukaan ja parantaa aerobisen kunnon lisäksi myös lihasten yhteistoimintaa ja koordinaatiota.

Treenin kesto 50 minuuttia; sykekeskiarvo 122, maksimi 152 ja kalorit 347.

Päivän treeniasu (Nike): Overdye Women’s Racerback Tank Top, Legend Tight Fit Women’s Training Capris, Free 3.0 v3

Niken toppi on muuten aivan loistava. Koko selkäosa on verkkokangasta, joka tekee topista todella hengittävän. Näitä voisin mieluusti hankkia lisää muissakin väreissä.

Tänään on vuorossa CXWorx ja Bodyattack. Edellisestä Attackista on yli kolme viikkoa aikaa, joten odotan innolla jo lempitunnille pääsyä!

Kommentoi

Kommentit