LauraAamutreenit Helsinki Sports Clubilla!

Aamu alkoi aikaisin aluksi asiakkaan kanssa treenaten, jonka jälkeen tein vielä itse yli tunnin tehokkaan sarjan. En kovin usein treenaa aamuisin, enkä etenkään kuntosalilla, joten otti kyllä koville saada kierrokset vedettyä täysillä loppuun.

Alkulämmöt juoksumatolla, jonka jälkeen 3 kierrosta treeniä ja joka sarjan alkuun 1 kilometrin soutu.

Liikkeinä oli:

  • soutu 1 km
  • kyykky smithissä (leveä ja kapea asento)
  • yhden jalan kyykky smithissä
  • punnerrus smithissä (supine pull up)
  • ojentajat taljalla
  • kick back alataljalla
  • vipunosto käsipainoilla
  • kulmasoutu käsipainoilla
  • mountain climb bosulla
  • puolilinkkarit bosulla
  • venäläiset kierrot kahvakuulalla bosun päällä

Kotiin tullessa oli aikamoinen nälkä, joten piti saada nopeasti jotain kyhättyä kokoon. Kanan lisäksi raejuustoa ja Findus Bali -vihannessekoitusta. Sekoitus sisältää porkkanaa, parsakaalia, sipulia, papuja, kukkakaalia, paprikaa ja vesikastanjaa.

SONY DSCHuomenna ohjelmassa on pitkä lenkki, vaikka ladutkin vetäisivät kovasti puoleensa…

Kommentoi

Kommentit