LauraNyt on kiire!!

…nimittäin teillä naiset, jotka mielivät mukaan kevään kovimpaan kuntoprojektiin – prjctASA:an! Hakuaikaa on vielä huominen, joten nyt se hakemus kehiin!! Niitä on tullut paljon – iso kiitos jokaisesta jo tässä vaiheessa. Aloitimme Millan kanssa hakemusten läpikäynnin jo tänään, mutta haku jatkuu vielä huomisen, joten vielä ehtii mukaan! Kaikille hakemuksen lähettäneille ilmoitetaan sähköpostitse ja valitut treenaajat esitellään 5.3. ASAn sivuilla.

prjctASA1

Oma treeneihin paluu flunssan jälkeen on sujunut mukavasti. Mahtava tunne, kun voi taas liikkua normaalisti. Viime viikon parhain liikuntahetki oli ehdottomasti lauantain tyttöjen lenkki, josta on muodostunut mukava konsepti. Se sisältää urheilua, saunaa ja hyvää ruokaa. Tällä kertaa lenkki tosin lyheni kahdestakympistä kymppiin ja saunakaan ei lämmennyt Suomen pelin aikataulun vuoksi, mutta välillä pitää priorisoida! : )

kuva 1

Lauantai-illan ohjelmasta nostettakoon vielä erikseen pääruoka, jota tehtiin lenkin jälkeen:

Kevyempi (ja herkullisempi) versio Pasta Carbonarasta

Tuorepastaa

hienonnettua sipulia


valkosipulin kynsiä

oliiviöljyä


mustapippuria 


parmankinkkua


aurinkokuivattua tomaattia 


artisokkaa

4 kananmunaa sekoitettuna pieneen määrään vettä

persiljaa

Sipulin ja valkosipulin kuullotus oliiviöljyssä. Mukaan aurinkokuivatut tomaatit ja pilkotut artisokat. Parmankinkut uunipellille ja paahtumaan uuniin (n. 5 min). Keitetty tuorepasta kaadetaan pannulle muiden aineisten sekaan ja pienen jäähdyttelyn jälkeen sekaan kaadetaan kananmunat sekoitettuna pieneen määrään vettä. Koko homma sekaisin ja päälle pilkotut parmankinkut sekä persiljaa ja mustapippuria maun mukaan. Suosittelen kokeilemaan!

kuva 2

Viime viikon liikunnallinen päätös koitti eilen sulkiskentällä! Alkuhaparoinnin jälkeen homma alkoi sujua sekä mailan ja kentän raamit hahmottua. Siinä on kyllä mukava laji, jossa hiki lentää ja syke nousee. Tämän aamun perusteella myös kroppa oli saanut erilaista ärsykettä, sen verran hidasta oli sängystä nouseminen. : D

Nyt on jo uusi viikko startattu siis käyntiin ja se pitääkin sisällään paljon ohjelmaa, joten liikunnat on ujutettava sopiviin väleihin. Tänään se väli oli 17 kilometrin pituinen, joka oli samalla tämän vuoden pisin lenkki ja vauhdeiltaan reipas. Huhhuh, miten siistiä juosta keskellä helmikuuta tuollaisissa ihanneolosuhteissa!! Juoksijan unelma : )

juoksujalkaa

Viikko pitää sisällään myös mm. myös Sami Sundvikin ja Jaakko Halmetojan vetämän ravintovalmennusillan sekä tietysti hommia paiskitaan tosiaan prjctASAn parissa.

Reipasta viikkoa, nautitaan näistä upeista juoksukeleistä!

1 comment

Kommentoi

Kommentit